Thursday, August 16, 2007

Hutan Lipur Bukit Lagong

Hari Jumaat yg lepas ambik abah (FIL) from airport ... dia dtg ke KL dari Sarawak sbb ada sedikit urusan ... so i ambk time out after rehat panjang hari jumaat tue ... kami menghala ke Selayang utk settlekan urusan abah tue .. so sementara tgu abah settlekan urusan tue kitoran nie carikler tempat nk jalan2 habiskan masa .. tetiba terpandang sign board "Selamat Datang ke Hutan Lipur Bukit Lagong" ..
So kitaorg bertiga nie gamble je lah redah masuk kt dlm tue ..he..he.. alih2 jumpa ler kawadan air terjun yg agak menarik ler jgk ... cam lawak jer kitorg nie .. dah ler x bwk apa2 bekal ker baju lebih ker .. terus terjunkan adam ltk bermandi-manda kt situe . memula adam cam x biasa .. this is first time bwk adam main air terjun pun ... tapi lama2 adam dah ok .. dgn diri ku yg berbaju kurung .. layan jelah adam main2 air kt situe ... tgk je lah aksi2 adam bermandi-manda nie .......

Adam mula2 tak biasa lagi..
... bila dah makin seronok main air ...

Adam suka buat hidung mcm nie

..posing bertiga..

...adam & mama ...

Bila nk balik tue kitorg nmpk ada monkey bertenggek kt kete yg parking di tepi jalan ... tau monkey tu buat apa?? dia tgh ralit membengkokkan lambang kete mercedes yg kt bahagian depan tue .. naya jer kan .. cam x der benda lain nk diusiknya ...he..he.. adam memula tengok jer monkey tue ... cam pelik ... apa bendalah menatang nie ...... smp dlm car jer adam terus tido lena kepenatan main air ... walau pun aktiviti ni x der dirancang pun ..tp mmg rasa seronok sgt .....
... naughty monkey nie ...

3 comments:

iRwan said...

Sungai~~~~~ NAK!!!! Haha..
Lama tak mandi sungai.. Last time i mandi sungai masa pergi main dgn gajah di Kuala Gandah..

Suka la si Adam dpt main air. .LOL

Mama Adam Mukhriz said...

he.he best wan ..nak lak main air time panas terik tue .. i main air dgn baju kurung lagiks ... he..he .. org dok pandang2 jer ..

PuteriSatu said...

wah...adam mandi ngan pampers...tak berat ke sayang...? kelakar je...memang mandi bidan terjun tul ler 3 beranak nih...