Tuesday, May 27, 2008

~ TQ my FIL & MIL ~

wan & tok adam a.k.a my dearest FIL & MIL wink

biggrin Malam tadi i got visit from my dearest FIl & MIL ... since cuti sekolah nie (my MIL PK sekolah) .. so my MIL datang ke KL utk bercutie .. smp jer kt rumah petang semalam i received call from my MIL yg dorang nk datang ke rumah melawat me & Adam ... yehhuuu .. how i really miss them ... and they also miss Adam too wink

smile so i prepared simple dinner for them ( i start cook pkl 6 .. pkl 7 dah settle siap dah mrgreen :-
- Kari ayam
- mix fried vege
- telur dadar
- air sirap

lol yg bestnye Adam la ... nk mkn semeja skali dgn wan & tok .. lepas tue dia bleh main wrestling siap panjat2 atas badan tok dia tue & manja-manja duduk atas riba wan dia jer ... hrmmm.. sabar jelah kan ... oh btw my SIL & twins will also come to KL .. Insyalllah by today diorang akan smp .. semoga diorang selamat sampai wink

ps 1: congrats my dear sis .. dpt tukar ke Perlis for good .. i wish all the best for u wink
ps 2 : TQ to Hanis & Yus .. i also just try this new software .. bestttttt sgt222 lol

No comments: