Friday, June 18, 2010

Sotong XL Goreng Tepung ;-)


biggrin hasil tangkapan Sotong XL di pasar .. sudah selamat dimasak celup tepung copycat resepi caps (mummy Ammar & Arissa) ..heh..heh... hehmrgreen .. sila refer LINK nieh kalau korang nak resepi full yer ... kami makan dgn sungguh2 puas hati .. agak2nya kalau kat restoran seafood dah kena caj berapa hinggit dah nieh ... masak sendiri .. makan sendiri time panas2 rangup cicah cili sos thai cewahhh ... besttttttttttttttttt bangatttt .. mmg terbaekkkkkklol .. cuma pic atas tue tangkap guna hp jer .. kalau tgk gmbr kt blog caps tue mmgg terliurrrr habis dibuatnya mrgreen

11 comments:

~ana~ said...

erm..sedap nya...:)

linahilmin said...

aaaaa.... ni kejam namanya d oiiiii!
dah telan2 airliur dah ni..
tak boleh jadi, ptg nanti nk gi cari sotong gak! nyummmmm!

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

ana > nyum2 nyummmy ;-)

lina > wahh dah terliur .. btw offer tpware on lagie still ada .. buzz me ;-)

** atie + aisyah ** said...

dah seminggu atie ni asik nak makan sotong jek... tapi tak dpt2 jugak... nasib baik bukan mak buyong... hahahaha

hacienda said...

nyum nyum diana.. adoyai meleleh ayak liuq

shima said...

bes..mcm sedap..sotong xl eh..sotong size s blh?

Nana said...

ala..sedapnye meh la sket...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

atie > wahhh puas mkn sotong nieh

has > misi mencarik stg pasnie

shima > buleh jer ;-)

nana > meh mai umh ;-)

syariza09 said...

adusss...x leh jd ni, ptg ni kena gak gi cari sotong :D

zailamohamad said...

meleleh air liur zaila ni, ratah macam tu pon sodap kan?? tapi zaila paling takut kalau sotong tu meletop masa kita goreng tu, ada apa-apa petua x??

makcikpc said...

tahniah diana!!menjadi juga sotong celup tepung...nampak rangup!!!..sedap di makan sambil menonto world cup nieh.