Wednesday, July 7, 2010

Kejamkah aku?

mrgreen Kesian tak korang tgk gmbr atas tue ??? ... ini semua gara-gara aidil dah pandai terjun kuar dari playpen dia tue eek ... al-maklum katil kami nie dirapatkan dgn playpen aidil ... so kalau dia nangis ker apa senang ler terjaga ... oleh kerana nak elak dia jatuh kuar dari playpen tu .. hubby dah jatuhkan bhg atas tue ke bhg flat paling bawah ... tp bila tgk dia nangis2 berusaha nak carik jalan kuar tue rasa kesian plk .. kejamkah aku .. kejamkah aku????? rolleyes

9 comments:

hacienda said...

tak tau nak komen ape...tapi tgk dr air muke die kesian sgt..mcm nk menitik lak air mata ni..tapi demi keselamatan die nk wat cmne lagi

Afne said...

kejam ke? pd afne tak kejam langsung. it's for his own safety. baik berjaga sblm terkena.

diana letak le toys byk2 bg dia leka main. tp biasa la bdk cpt bosan dgn suatu benda.

:: LadyVerde + Mr.Doc :: said...

heheheh kire main peekaboo pon ok babe...mesti dia suke tak nangis2 dah :D

as a.k.a axa87 said...

nampak mcm kejam tapi bila ingatkan si aidil ni kan dah pandai menyusur sambil berdiri mcm patut la letak kat dlm playpen tuh.... Diana, boleh je letak dlam tu tapi jangan terlampau lama la, nanti bosan lak dia...

IDA said...

takpe diana..asalkan dia tak jatuh kan :-)

mama_umar_maryam said...

heheh, pd zety dr rase berslh dan nyesal sbb die terjatuh tegolek, baik lah 'kejam' sket,hehehhe

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

has > tgk gmbr pun kesian sgt .. tp itu ler ... pikir safety

afne > Tq bg idea tu .. akan dicuba nantie ;-)

verde > heh..he.. main peek boo kejap jer ..pastu dia meraung nak kuar ;-)

as > itu ler .. aidil dah busan nangissss meraung ;-)

ida > itu ler tujuannyer

zetty> itu ler kejam demi ekbaikan ;-)

~ana~ said...

xpe kak diana, x salah pun..utk safety kan..

zailamohamad said...

tapi bagus untuk keselamatan dia Di, memang sesekali tersa kejam tapi untuk kebaikan bersama kan..sabarkan aje