Wednesday, October 20, 2010

pain ;-(

confused sorry lama x updates blog .. x sempat nak up gmbr wedding abang yg telah selamat berlangsung pada 10 & 17 Oct 2010 .. nanti2 yer .. tuan rumah dilanda back pain sgt2 ... mlm nie kena pegi klinik lagi utk buat BET treatment .. doc. siap pasang wayar2 kat badan massage bagi urat bahagian belakang tue reda sakitnya .. hu..hu..hu cry

6 comments:

~ana~ said...

semoga cpt sembuh kak...
nnti cpt2 letak gmbr pengaNTIN yea.:)

-SharleenZawawi- said...

get well soon dear.. take care..

mama_umar_maryam said...

back pain ye diana?zt pon kdg terase2 tau,get well soon

mrs shaifull said...

d, back pain gak ke? siannya, jaga diri tau, mmg skt sgt bila kena attack, sabar ye?

Ayu Nizam said...

get well soon.. *eh, dah weell kot lama dah ni, i yg ketinggalan kot haha!

nyah,
cita psl roti john nie... i ngidam nak makan roti john yang kat Komtar JB punyer... sanggup i gi saner tau (bulan june lepas).

Tp sayang, rupanya Komtar tu dah kene roboh pun...hahha! sib baik dpt yang kat plaza kotaraya punya.

Wp tak sama ngan yang komtar punya, tp boleh laaaa... jgn ailio baby i meleleh sudah nnti..ahahahah!

Anonymous said...

Ayu Nizam: roti john komtar sekarang berpindah ke Medan Selera Pasar Borong Pandan JB. dibuka dari 5ptg-2pg..jemputlah kesana dan rasai resipi original roti john komtar. kedai baris depan hujung sekali sebelah nurul ayam penyet. dia tulis Roti John Komtar & Taman Serasi.rasa yang sama dan penjualnya pun masih sama. komtar renovate tak siap2 lagi bertahun2 jadi abah saya terpaksa pindah ke Pandan.blh share maklumat dgn kwn2, tq.