Tuesday, April 19, 2011

Dating + Dinner@Arab Cafe Sek 7


biggrin semalam kan aku duty shift malam ... masa break pkl 7 tue hubby ajak pegi dinner dulu sebelum maghrib .. the whole day aku tak sempat mkn nasi ... pagi b'fast murtabak dan lunch aku mkn betik & tuna sandwich jer .. busy dgn pelbagai benda ... bila menjelang petang tue dah terasa lpar sgt2 confused... makanya dating dinner berdua hubby bwk mkn menu nasi arab di Arab Cafe Seksyen 7 .. tgk ler pinggan aku .. menu Royal Set .. ada slices roti pita, humus, salad, ayam rempah & air Arab ice tea ... dalam air teh dia ada bunga cengkih, pelaga & daun mint lol.. hubby mcm biasa ler .. his favourites set nasi arab + kambing .. cool .. mmg besar ler portion dia ... harga pun ok .. dlm RM10-RM12 .. depends pada set apa korang amik ... kenyang sgt2 perut ... habis keje terus balik rumah .. dah tak yah pikir nak dinner apa lagi dah ... alhamdulillah .. mrgreen

Sent by Maxis from my Samsung Galaxy Tab

3 comments:

lia said...

aku sukak gilak nasi arab.... satu portion aku ley abis sorg walhal kan byk tu hu3...

mama_umar_maryam said...

so far zt blm lagi nk try nasik arab nih,rest mmgla byk tp hati blm terbuka,cewahh,hahaha

~ana~ said...

mlm td pun ana mkn kat kedai arad..heh3x..