Thursday, July 26, 2012

~ VCO ~

sengihnampakgigi nak mintak tolong kawan2 roger aku kalau korang tau sesiapa yg jual vco nie harga promo offer .. aku mmg dah amik supplement ni 3-4 bulan dah .. kalau benda tue elok mmg aku share dgn korangnya love.. mmg byk khasiatnya utk kaum wanita .. kalau korang tau ada supplier online yg bagi harga promo offer sempena ramadhan nieh .. roger aku boleh .. aku nak top-up stock vco aku yg dah habis tue peace .. kalau nak share apa kesan2 baiknya .. sejak aku amik vco nie ... mmg period every month on time datang .. kulit muka pun jadi lembut bersih .. mmg susah jerawat jahat nak naik especially bila time period tue .. lagi satu aku suka amik vco nie .. dia dalam bentuk soft gel lembut .. telan gitu jer senang kan ihikhik .. selain tue vco sangat2 membantu sistem pelawasan bagi jadi lebih teratur senyumkenyit .. sesiapa yang nak share pengalaman korang amik vco kat sini pun boleh yer menari

5 comments:

Unknown said...

salam kak, saya pun pengguna setia VCO ni gak. cuma brand Bio Asli. sebab murah sket. heheh..kakak saya yang introduce vco ni pd saya sbb saya ni cepat sangat kena demam, batuk, selsema. alhamdulillah lepas makan vco ni, saya kurang sakit. anak saya pun makan VCO Bio Asli yang liquid punya. kalau anak saya naik rashes pun sapu je vco ni n insya Allah, cepat je rashes dia baik. berganda2 lg berkesan dr drapolene:)) brand catalyst ni pricy sket sbb famous dikalangan blogger..tp xpe, xkisahla ape brand skalipun...asalkan vco..insya Allah berkhasiat utk semua:))

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

wah bagusnya .. TQ share info tue ;-)

nifalnin... said...

babe,

VCO SOFTGEL CAPSUL
HARGA : RM39.90 sebotol
KANDUNGAN : 60 biji kapsul

KOS PENGHANTARAN
Semenanjung : RM6.00
Sabah/Sarawak : RM9.00

hahahaha... ko check kat fb ni.. https://www.facebook.com/rosazlina.catalyst

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

ok TQ ..

Anonymous said...

sy pown ad jual vco nie :)
mmg sgt bgs amal'n vco nie
bukan untuk kecantikan semata-mata tapi untuk kesihatan juga :)