Monday, November 5, 2012

Be Strong ;-)

love setelah seminggu cuti semester berlalu ... minggu nie kelas akan bermula mcm biasa ...  org lain balik kg bercuti .. tapi aku seminggu masa cuti semester aku memanjang  berulang-alik ke library ... cari bahan utk assignment ... Khamis nie aku kena submit 3 assignment ... suppose submit 2 jer .. tp ada satu subjek tu aku nak hantar awal dari tarikh dateline ... kagum dgn diri sendiri  dan sgt2 bersyukur sebab Allah permudahkan dan bagi kekuatan utk aku buat mcm2 benda .. mmg ada terdetik dalam hati ...  it's not easy memegang 3 title as  housewife + mom + student dalam masa yg sama ... tabik spring pada mereka2 yg berjaya harunginya dgn cemerlang ... time utk aku buat assignment adalah bila keje2 rumah dah settle .. anak2 dah settle terurus ... dlm erti kata dorg dah mandi, makan kenyang, baru hati aku ni tenang ... aku akan focus buat assignment bila adam & aidil tido di siang hari .. time tu mmg rasa lega sgt2 ... sebab keutamaan aku adalah anak2 ... bila dorg dah lena kenyang ... barulah aku akan slow2 settlekan assignment ... nak focus time malam .. takde la .. time malam tu mcm2 benda nak kena settlekan .. mata plk kalau time malam tue mcm digam2 ..he..he..he... Insyaallah ... setakat nie semua assignment aku berjaya settlekan dan submit mengikut masa yg ditetapkan ... x pernah failed lagi ..... Ya Allah .. Kau Permudahkanlah Segalanya .. Aminnnn ;-)

4 comments:

mama_umar_maryam said...

insyaAllah diana,u can do it..zt terigt mase nk exam dulu,bfkan maryam sebelah, sebelah tgn tekan calculator :)

fildza's said...

uhuhuhuu.. kagum ;)

~ana~ said...

insyaallah..u can do it kak...kejap je ni...ana pun dah sem 2...rs mcm kejap je masa berlalu..

sHIdA said...

Chayok2 ... yakin bole.....insyaAllah......