Monday, December 3, 2012

Mix Entry ;-)

 baru plan nak mengshawlkan diri sejak akhir2 nie ;-)

salam semua .. aku sorg jer yg busy lately or org lain pun sama .. hu..hu... ditambah dgn layout baru blog yg agak pening .. especially blog yg aku add as favourites tu .. kena klik read more baru boleh view updates blog org lain ...aku sedikit pening disitu yer  ...oh yer alhamdulillah  tuan rumh dah baik demam dah .. sekejap jer dah masuk bulan Dec nie ... bila  bulan Dec ni dah menjelma .. makanya aku akan busy dgn prsentation & FINAL EXAM ... huweeeeeeee... risau + nebes ... x lama lagi pun budak2 dah nak habis cuti kan .. Adam pun dalam bercuti sekolah ni school dia ada organize program 3 sesi Intensive Reading Class ... dlm busy tu sempat bawak my mum ke MAHA 2012 .. penuh sesak dgn org ... aku dpt la beli few produk makanan mcm sos marinate, vitamin & pokok mangga epal yg dicari sudah sekian lama .... nak tanam depan rumah .... semoga tanaman kami  akan hidup subur dgn hasilnya ..aminnnn ;-)

No comments: