Friday, November 15, 2013

School Holiday ;-)

Its School Holidayyyyyy ... KAFA adam dah mula cuti hari ni sebab besok ada majlis sekolah .. so alang2 satu hari jer .. hari nie bawak dua hero ke ofis hubby ... sambil menaip siapkan assignment aku jaga hero2 sekali nie ... dah cuti sekolah barulah aku bagi dorg pegang Samsung tab tue .. sebelum tu aku sorokkan ..ha..ha..ha.. jahat tak .. mmg that's the rules.. time cuti sekolah jer boleh main tab .. tak der la ralit sepanjang masa sgt .. turn aku jer tak cuti lagi .. aku cuti sem pertengahan bulan Januari tahun depan .. weeeewuuuuu ... lambat lagi tue ... sob..sob..sob... so pada semua yg bersekolah tue akuucapkan Selamat Bercuti .. Jaga diri .. Jaga keselamatan diri .. luangkan masa cuti ni dgn aktiviti yang berfaedah ok .. ;-)

1 comment:

~ana~ said...

dah siap assingment ke???hahaha..