Tuesday, May 6, 2014

Redha & Tawakal

Alhamdulillah…  hari ini submission thesis..  I manage to complete all chapter.. Prepare utk viva 13hb mei ni jer..  Bukan nak riak... Its all about effort and give full commitment…  Even Dah makin last nak habis sem ni semakin banyak dugaan mendatang..  Conflict dalaman hanya berpunca dari isu grouping utk case study  + isu terasa hati membawa ke conversation dialam maya smplah ke penghujungnya masing-masing tidak bertegur sapa..  I'm  really tired..  Penat dgn sikap manusia yg tak fikir jauh dan matang.. Kesudahannya Aku doakan yg terbaik..  Semoga dipermudahkan semua urusan oleh Allah..  Dah tak lama lagi dah pun 11hb Jun depan aku dah balik kembali ke ofis.. Pengalaman sepanjang pengajian sarjana ni akan disimpan menjadi kenangan .. Aku maafkan mereka dan aku juga memohon maaf atas khilaf diri ini .. Sekian ;-)

4 comments:

Unknown said...

standard la tu semua kak...i dulu pernah masa buat master la, sbb assingment, group case study, salah faham, abis kena pulau...hampir satu batch pulau saya sbb dia jaja cite...haru kak...but alhamdulillah...dpt gak konvo..:)

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

ana > tu la ana .. bab2 terasa ni rupanya smp ke master pun ada lagi berlaku ... igtkan masa zaman degree, diploma jer ... kita yg tua ni rasa dah letih2 sgt2 nak puaskan hati semua org .. sudahnya semua tak betegur-sapa ..

Anonymous said...

so proud of you... wishing you for the best, always.
Fi Hifzillah!
:-) :-)

Miss Pija said...

wah..seronoknya kak..dah submit.saya ni..takda semangat nak buat thesis lagi.huhu