Saturday, May 5, 2007

Adam Mukhriz 7 Months 3 Weeks 4 Days









Perkembangan Adam Mukhriz 7 Months 4 weeks & 4 Days :

- sebutan ma.. ma .. & pa .. pa... dah jelas kedengaran ..comei sgt bila dgr dia sebut mcm tue ..
- Merangkak dgn pantas dan jayanya ... explore semua tempat ..time diana ke dapur ..panggil2 adam ... dia laju jer datang
- pantang dpt apa2 tmpt utk berpaut ..mcm kabinet TV.. sofa .. badan mama dia pun jadi ..adam akan panjat pas tu bgn berdiri .. adeh ..jenuhnya .. adam suka bgn berdiri sendiri nie ..kita lak risau psl dia berdiri sendiri x der org tgkkan ..
-Masih lg dgn hisap jari ... kalau dibiarkan jari kaki pun nak dihsapnya .. mama dia garang ..cubit jer tanda warning adam .. :lol:
-Dah boleh duduk sendiri ..dah x risau dah ..kalau pg mkn kt luar ..ltk kat kerusi mkn baby ok jer..
- Adam nie dah xcited nak berjalan agaknya .. bila tgk gmbr2 nie .. py lah suka dipimpin papanya berjalan ..jgn tak tau .. dlm umh pun suka jln dipimpin cam ni ..adoi jenuh mama n papanya .. tp Adam belom lg reach 8 months tp hati berkobar2 nk xplore berjalan ..doakan Adam cepat2 berjalan okies...

1 comment:

Mama Irdina said...

so jovial muka si adam ni