Wednesday, February 27, 2008

Happy 27th Birthday Dear

smile Today is the day 27 February 2008 .. my dear husband turn 27 yrs young mrgreen ... Actually I'm planning a little bit suprise for him wink nie pun masih lagi penat tak habis balik dari mengambil cupcakes for my dear hubby kat PJ. SS1 .... i really appreciate Shalia effort ... bersusah payah siapkan my order utk diambil masa lunch break tadi ...

smile suppose i take my order at 6.30ptg ... tapi sebab nk suprisekan hubby for his birthday ... Shalia willing siapkan my order utk diambil lebih awal wink ... so my bestfren Iddien willing to accompany me & drive to SS1 utk pickup this cupcakes .... even masa tgh on we way balik td hubby call pun bleh berlakon lagie konon2 ada kt ofis mrgreen Thanks a lot to Shalia & Iddien again!!! lol

" To My Dear sayang .....


Happy Birthday to you
May all your wishes come true
May smiles be upon your face
As your blessings you embrace
I wish to you now all this

I’m wishing you many more years filled with joy,
laughter ...
cheers and fun,
Surprises, love and happiness ....
I hope you feel deep in your heart,

As your birthdays come and go,

How very much you really mean to us,

More than you can know
we always love you ...


with loves from your sayang & Adam Mukhriz"

2 comments:

Anonymous said...

Diana, nanti snap eh gambar cupcakes tu. Mesti comel. Eyzzah suka kalau Shalia yang buat. Shalia buat comel-comel. Hehehehehe. Anyway, happy birthday untuk hubby Diana. Semoga panjang umur dan murah rezeki. :)

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

Eyzzah > Thankx.... baik hati giler shalia buatkan mine py order awal .. semata2 utk suprisekan hubby .. no problem .. nanti kita update gmbr ;-)