Friday, November 7, 2008

~ Alahai Adam ~

biggrin opss .. habislah ... saya dah buat hasil karya seni kat kabinet IKEA mama & papa saya .. walaupun cam tue .. saya berlakon purak2 takder apa2 yg berlaku .. tapi aiseh .. kantoi gak la .. agak2 kalau saya buat muka comel saya nie mama & papa jadi tak nak marah saya ??? he..he... takper2 saya berlakon pandang pool kt luar la .. macam tak der apa2 berlaku ..he..he... mrgreen

yg benar :- arrow hasil nukilan Adam Mukhriz


rolleyes dalam hati aku : ALAHAI ADAM !!!!!!! eek evil

12 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hahaha
adam da pandai menulis tuh...
hiks...
sat lagi habis ler dinding2 sume ade hasil seni dia..
belikan papan putih je bg dia tulis...
hikssss
adam2....

hacienda said...

pndinye adam.. nk start nk melukis & menulis tuh.. dh leh start mmbca ni.. xlame lg msti byk mural adam wat... otak die tgh brkmbang pesat

mazzura said...

kadang2 kekreatifan dia datang xkira tempat..hahah..kat mana2 je dia akan sapuuu..kat sofa ke..dinding ke..adoiii

mamaREDZHA@p-na said...

hehe.... berbakat adam tue... terre melukis nnti leh jd artis, leh lukis potret mama & papa..hehe!!

tu la kena beli white board tu..klu x abiss laa...

lia said...

nk marah pon...
xmampu ye x?
redha je la...
;p

nifalnin... said...

heheh... bagus adam.. pasni lukis kat mama n papa plak yer :p... jgn marah yer D... heheh... syok tau tgk lukisan anak2 nih... biar jd kenangan sampai besor...

ladyell said...

hihi hasil nukilan ek...kretip tul adam nih.tk pe,die nk belajar sain tuh...bio ke,kimia ke ok gak...

pasni u belikn siap2 buku untuk dia conteng2...

hasniza said...

awak telah ditagged!! hehehe sila laa layan kalu rajin =D

mrs hafiz said...

si adam berkarya pulak dah..hehe

Ami said...

adam buat muke innocent kekeke.

:: AYU AYUMiE :: said...

hahaa, buleh geng ngan dania..dah la menconteng kat segenap tpt (termasuk badan dia sendiri!) pastu, siap tuduh papa/mama dia yg conteng...buleh?

eza said...

adam.....adam....
sure bikin mama geram nih....
sat gi siap ler dinding plak di contengnyer....diana,harap bersabar yer....nama pon budak kan....tak faham lagi tu....cuba-cuba bagi pensil ngan buku.manalah tau idak lagi adam conteng kat tempat lain....kalu leh sorok kan pensil @ pen dari pandangan dia melainkan kita ada bersama dengan dia...barang-barang make up pon sama.tu pon belah mendatangkan kemudaratan...hehehehe....