Saturday, February 7, 2009

Tudung Zahra @ Cerekarama TV3 TONITE ;-)

arrow Nantikan kemunculan Ayu Raudhah memakai tudung Zahra di dalam cerekarama terbitan Grand Brilliance/primeworks @ TV3 Sabtu, 7 Februari 2009, jam 10.00 malam smile
Ayu Raudah with Tudung Zahra dlm cerekarama "Sebelum Menutup Mata "

5 comments:

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

mesti tgk..jgn tak tgk. cantek ayu raudah pkai tudung zahra..
wah diana siap promote yer..

NUR ZIHAN NASZERI said...

cantekla dia ni..
cam sesuai sgt pki tudung dr tak

tp kakak die adoi..lawa bangat

linahilmin said...

lawo la tudung zahra.. d, be beza sizes tu? terangkan sket.. tak paham..

hamimah said...

salam...saya berkenan dgn tudung yg ayu raudhah pakai dlm drama tu..kalau sy nk beli mcmana nak tempah ye..kalau boleh buat labuh sikit lg bagus (sbb sy pakai tudung labuh, sometimes susah nk cari yg labuh dan cantik)...tq...

Nurhayati said...

ayu ni cantik sangat2.. kalau dah cantik pakai ape pun elok jer..
ayu ni slalu belakon pakai tudungkan.. kalau dia pakai terus lagi bagus.. =)