Monday, March 23, 2009

~ Sejukkkk ~

confused korang tgk ler .. kaki ku yg berbungkus dgn socks nieh ... adehh .. mmg tahap gaban py sejuk air-cond ofis hari nieh .. adehhhh ... air-cond plk centralized .. x leh control2 pulak ... nasib baik kita dah standby dgn stokin awal-awal.. korg tau tak kita siap ada satu baju yg mcm oversea tue bawak ke ofis .. siap ada bulu2 kt kolar & tgn .. tujuannyer utk menahan diri dr kesejukan yg melampau nieh ... dah mcm org eskimo dlm pantang plk gayanye nieh mrgreen .. dulu masa dept lama kt level 2 .. lantai bawah tu berkarpet .. so tak terasa sgt .. tp bila duk kat level 1 nie lantainya fully tiles ... makin la tersa kesejukannya ... adehhhh ..help .. help confused
sejuknyerrrr confused

10 comments:

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

sejuk tahap gaban ler ni yer.. spai pkai baju ala2 mayang sari d'jeperun...kuikuikuikui...

:: vErde+hAzizi :: said...

hehehe..cian die ;)
pastue ditambah kan lagie dgn bfast nasi lemak pagie tadie...pastue mesti mengantuk nyawa2 ikan tue kan...hehehehheheh...macam saye skang nie!!! ;p

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

kak mala > itu la bj dah mcm si ida kt jepun nun tu kak ;-)

verde > babe mana u tau i mkn nasi lemak pagi td .. wahhhh terorrrrrr ;-)

ida81 said...

sejuk..huhu...mmg tak tahan kan sejuk2.....saya pun x tahan sejuk..nasib baik musim sejuk dh berlalu pergi...

SyaNa said...

hehee
org eskimo dlm pantang?
aku tak tahan kalo kaki sejuk..
nnt mule la pecah2 kaki aku..
tumit merekah.sakit wooo

bOnda said...

tu lah kan kalO Opis ekOn centralise nih..sejOk tak hingat punye..

TEACHER OF SOMEONE said...

sejuk2 mcm ni klu dok atas katil dgn comforter segala...bestnyer....hehehe

~Eila @ Along~ said...

wahh..diana...sejuk ni yg tak thn..kalo eila, kaki cepat cramp tak pun kena tarik mengkarung..adoii..sakittt

eza said...

tgk gambar ni dah cam gaya org dlm pantang pon der...heheheh....ya ampooonnn....

mazzura said...

la..macam orang berpantang plak gayanya..hehe