Thursday, April 2, 2009

cerita hari ini ;-)

biggrin tadaaa ... (macam bunyik pocoyo plk mrgreen ) .. inilah bekal ku utk hari ini .. Nasi Goreng Kg. mlm tadi takler masak beriya .. sumer maid yg masak .. badan rasa tak larat giler .. kisahnya kami ke pasar mlam malam tadi .. lepas tue terus hala ke Tesco .. maid nk beli buah tgn nk bwk balik kg. dia time balik sabtu nieh .. maid aku dok borong milo peket besar , susu, pekat , coklat, keropok, biskut .. katanya kat kg. dia sana tue .. brg2 tue sumer agak mahal .. jdnya dia beli la buah tgn utk family dia nantie .. dlm pada tue aku jiwa kacau gak nieh .. dgn mana sabtu nie nk htr maid balik ke feri Port Klang .. dgn nk survey nursery baru utk adam .. dgn bestday my mom lagie .. adehhh ... peningggg .. tp aku dgn hubby releks je la .. tak kan lah kita nak tunjuk yg kami nie tak terdaya dan terlalu bergantung sgt dgn maid nie .. just think positive .. tawakal dan berserah jer saat nieh rolleyes

11 comments:

KV said...

insyaallah semua boleh setel nanti.;)

bOnda said...

sedapnye nasik tue... nyum! nyum!

M@L@ said...

betui2...think positive...
sedap nasi goreng kg tu..dah lama tak buat..1 mangkuk jer ker?? tuk kiter org yg terjah blog x der ker..hehhehehehehe..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

KV > TQ KV ;-)

Bonda > he..he.. lunch nanti br mkn ;-)

kak mala > meh ler share sama2 ;-)

CT NORAMIZA said...

tiba2 pulak perutku rasa nak makan nasi goreng haihhh

diana, insya-allah, everything will be ok.

mazzura said...

aik anta nursery? tp ok jugak..sebab maid zura pon selalu cakap slang dia..selalu jugak zura kena betulkan..tapi hampeh...

SyaNa said...

ooo sabtu ni ye dia blk..
mula2 tu nnt mmg kelam kabut sket..
sabar ye beb..

Zura Hasan said...

ermm..lapo la plak tgk nasik goreng awk nih...dh lame tak wat nasik goreng...pepehal pun, bebanyakkn sabo yer...u can do it!!!malaysia boleh!!hikhikhik..bley ker cmnie?

ijan@2 aka ummihakimi said...

maid nak balik doh....
pas nie kembali pada yang asal ler...

diana mungkin ade hikmah disebalik semua nie...
so tunggu.....

umiaiman said...

hmm sabar yer.. buat pelan2 satu2 insyalh akan ok semua yer..
dok area mana? klau kat sek7 byk gak kan nursery cuma kena cari yg btul2 menjaga anak kita la kan..
pa per pun harap semua ok yer..

TEACHER OF SOMEONE said...

nmpk menyelerakan je nasi tu..
nak2 plak klu time tu tgh lapar ;-)