Friday, October 30, 2009

Adam Mukhriz ;-)

Aksi-1:- maintain jer pose mrgreen
arrow Rindu pula nak tayang gmbr latest adam & citer psl dia .. dok asyik citer psl pregnancy mama dia dan adik (A .... M....) manjang ... heh..heh.. saja kasi saspen nama adik dia nieh lol .. pagi td sambil siap2 ke ofis kita sempat ler ambik gmbr dia tgh lena tido .. rasa kesian nak kejutkan pulak .. itulah sebelum tido malam tadi Adam dok sakan melompat2 atas katil .. oh yer .. adam dari umur dia setahun tue mmg tak tido dgn kami .. tido dlm satu bilik yg sama .. cuma dia ada tilam dia sendiri di tepi katil kami .. so mmg dah biasa ler tido sendiri .. cuma sejak akhir2 nie dia suka menyelit kat tengah2 nak tido sama .. aduyaii dah ler mama dia yg besooo bagai johan dgn perut nieh terhimpit2 mrgreen.. selalunya hubby yg akan alihkan adam ke tilam dia bila dia dah lena tue .. bagi ler can mama & papa dia peluang romantika dua2 yer lol
Aksi-2 :- bertukar posisi pulakmrgreen

21 comments:

hacienda said...

lps ni adam leh share tilam dgn adik die pulak..sarat barat 1 bilik anak beranak tdo ye tak..hehe

shuzana said...

comel je dia tido..

zailamohamad said...

Comel je gaya dia tido..zaila baru je buat entry macamana nak pisahkan anak2 dr tidur bersama ngan kita..zaila kan dah ada 2, so naik penuh katil tu..kadang2 datang keje ngan belakang sakit..oh sungguh tension!!

mama_umar said...

diana,samelah kite..umar pon tdo katil asing dgn kitorg,tp kdg ikut sukeati die je nk tdo kt mane,hehe,then alihla balik :)

::Mamalyna:: said...

alahaiii abang long...tak lama lagi nak dapat adik dah...

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

has > lps nie adam dgn adik dia tido sekali ler ;-)

shu > aksi kedua tu comei

zai > lagiler penuh katil zaila tue dgn 2 org askar ;-)

zetty > heh..he.. samalah .. adam tue tgk angin dia ;-)

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

ejan > pasnie ada geng ler dia ;-)

eza said...

hahaha...adam tido menonggeng lawaknyer...

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

kak eza > posisi feberet dia dari baby ;-)

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

hehehe....sembahyang ke tdo tu diana..
huhu...
qaisz pon dari baby mmg da tdo asing2..smpi la da besar ni..hehehe..

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

fieza > heh..heh.. itu ler .. bagusler train dr awal ;-)

lia said...

posing ke dua tu masih tidur ker? he3 mcm org sakit perut jer gaya nyer tu...

Ayu Jaffar said...

comelnya adam tdo camtu :p

bagusnya la dia nak tdo asing2...

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

lia > masih tido lg adam tue .. heh..heh.. ;-)

kak ayu > kelakar pun iye .. akhir2 nieh jer dia saje suka nyelit ..adeh

cintaKusayangMu said...

kekekeke....aah la adam..bg la chan mama adam nk manje2 ngn papa adam smntara lom kena pantang memantang ni...

.: SharLeenZ :. said...

aksi tido nonggeng.. hikss.. cumelll bangettt... nanti adam kene tido ngan adik plak.. hmm, tak sabo nk tunggu adik adam kuar ni...

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

qis > heh..heh.. tak tahan baca statement qis nieh .. betul2.. betul ;-)

leen > mama adam pun dah tak sabo nieh ;-)

M@L@ said...

tido menongeng tu bontot ada cacing ker hhahahhaha...nasib 2 keping jer mama adam snap gambo kalo tak mcm2 aksi dpt auntie tgk...hehehe

M@L@ said...

tido menongeng tu bontot ada cacing ker hhahahhaha...nasib 2 keping jer mama adam snap gambo kalo tak mcm2 aksi dpt auntie tgk...hehehe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

amboi!! bergaya abes. hehe

Nana said...

hak hak comeinye tido tonggeng