Wednesday, November 4, 2009

Memang berbaloi ;-)

sila percaya baju2 nie cuma RM12.45 sahaja cool
mrgreen Hasil terjahan pertama kali berkunjung ke Pasaraya Ace Central@Saujana Utama .. dapat 4 helai baju cotton (bukan baju terpakai tau) yg sungguh2 selesa di pakai time pantang & selepas berpantang .. hasil rembatan dpt :-1 pcs jubah baju tido panjang kaler pink & 3 pcs various t-shirt .. korang tau baju2 nie siap longgok2 dan timbang kilo .. sekilo RM15 ...(first time jumpa pasaraya jual baju guna timbang kilo nieh) ... mula2 kita igt pasaraya nie buat lawak sarkas kot eek .. mana taknya .. org lalu-lalang buat dek' tak heran tak berminat .. maybe dorg2 nieh malas nak punggah@selongkar baju-baju tue .. tapi kita nie tak kisah .. selamba jer tak malu memilih baju2 dlm timbunan tue .. dan hasilnya MEMANG BERBALOI .. 4 pasang cuma RM12.45 saje .. seriussss kita tak tipuu ... sila tgk bukti tanda harga kt plastik tue lol

10 comments:

hacienda said...

ingatkan baju baby td,kite pn klu jual murah cmtu,mmg xmalu nk punggah2 n pilih,xrugikan...berbaloi baloi

cintaKusayangMu said...

wah..best la k.diana..dpt baju murah..klu bab longgok2 ni qis mmg suka terjah...heheh

linahilmin said...

umah d dkt ke ngan ace tu? umah MIL lina kat situ je... kira leh jln kaki ke ACE tu!
bargain tul d dpt avent set tu, puas hati kan cari2 servey2 dulu..!

SyaNa said...

mmg berbaloi baloi

zety said...

timbang kilo tu diana,heheh,rugi org yg lalu lalang xtau citer kan?

Afne said...

den suko shopping tmpt murah ni. afne slalu pegi kt jln klang lama. kt situ pasaraya besar central (sama company ngan ace ni) dlm tu ada pasar basah. kadang ada time2 dpt grab udang & ketam lbh murah berbanding tmpt lain. sayur2 & buah2 pn fresh manjang.

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

has > janji murah & selesa memakainya .. x kisah ;-)

qis > kita pun x kisah .. serbu jer ..kena rajin pilih ler ;-)

lina > oh dkt dgn umh MIL yer .. aah rezekie berjalan satu2 kedai .. dpt ler less

syana > i loikeeeeeeeee ;-)

zetty > itu ler org mls nak pilih2 kot

afne > aah pasar basah dlm tue pun ada .. murah jer compare dr pasar biasa ;-)

ida81 said...

ade jugak main timbang2 jual baju ye..murah sgt le tu..kalau ida pun tak kisah le nk punggah2 pilih baju tu..janji murah :-)

Diana (Mama Adam Mukhriz) said...

ida > itu ler ida .. first time jumpa main timbang2 .. kain dia cotton plk tue .. mmg selesa ;-)

Nana said...

wah murah gile berbaloi..baloi nih hehe