Friday, April 9, 2010

simple jer ;-)

biggrin Menu mlm tadi kami sekeluarga yang simple ...
- nasi
- ikan kerapu goreng
- sayur goreng + telur
- sambal kicap + bwg + cili + limau
mrgreen alhamdulillah mrgreen

9 comments:

nifalnin... said...

sedap... ringkas n mudah... nyum.. nyum...

mama_umar said...

rangupnye kerapu tu diana..cicah sambal kicap plakk,pehhh

mar!ahaf!z said...

simple tp sedap.. :)
btw, ni la lebih kurang menu yg hari2 me telan.. sebab dah biasa dari kecik.. mmg suka tumis, goreng2 je.. lepas tu sup.. then barulah gulai, santan, kari dll..

Afne said...

diana, afne lg suka simple gini tp licinnnnnnnn pinggan hehe.

skrg ni nk msk mlm ikut sempat tak sempat unless eddy ada blh tlg lyn bdk2.

Nana said...

lauk yang simple tu la yg sedap sebenarnya kan?
dapat ikan sadin tin ngan telo goreng pun dah sdp wlpun simple je

~ana~ said...

simple2 pun sedap kan kak?yg penting perut kenyang..:)

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

niza > menu sempoi ;-)

zetty > mmg rangup ikan tue .. licinnn ;-)

maria > ini jer yg sempat ada ;-)

afne > samalah afne ..licin pinggan ;-)

nana > wahh sardinnn lama tak msk sardin ;-)

ana > betul tue ..kenyang + jimat ;-)

mrs shaifull said...

yg simple tu la yg sedap, ish bila tgk menu ni, teringat plak kat umah ada ketam, balik ptg ni baru nak masak :) sedapnyaaa

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

CT > harussssssssssssss masak ketam tue blk nanti ;-)