Saturday, June 12, 2010

Sgt2 Kagum ;-)

video
mrgreen both of us yg sgt2 kagum + speechless juga tgk Aidil yg sgt2 advancedd .. go Aidil .. go Aidil mrgreen

7 comments:

shima said...

Ya Allah nurul..
shima pun kagum dgn aidil..dia ni kecik lg dr amni kan..dh blh bertatih jln mcm ni..ni nmpk nya tak lama gi blh jln terus la ni ..

amni br nk bljr berdiri smbil pegang haha...merangkak lom g..aidil merangkak tak?

saveme_zero said...

subhanallah
teruja tgk aidil dah bertatih! sangat kagum D. dah brape bln aidil ni erk. bijak sguh!

mama_umar_maryam said...

whoaaaa..aidil..rilekk je die jln cenggitu..aunty kagum,x kedip aunty tgk

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

shima > maybe coz aidil nie ada abg dia .. tu yg tradvanced .. aidil 4 mths dah merangkak ;-)

sue > aku ler kena jaga2 coz dia tgh excited nak meniti tue aidil nie 6 mths+ ...

zetty > aidil rilek aku yg kaget dibuatnyer .. pantang dia dpt pegang sofa, kabinet semua nak meniti berjalan ..

zailamohamad said...

usaha tangga kejayaan
go aidil go!!

as a.k.a axa87 said...

si aidil ni dah berapa bulan? baru 7 bulan lebih kan...hebat2.. cepat betul perkembangan dia..

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

zaila > TQ zaila ;-)

as > aidil baru 6 mths 3 weeks ;-)