Tuesday, October 12, 2010

~ J-Kad ~

dah almost setahun tak renew J-kad nieh.. asal nak renew jer .. mak ai .. memanjang penuh orang beratur kat kaunter tu .. last weekend baru la berkesempatan nak renew .. singgah ke JJ Bkt. Tinggi coz ofis hubby buat collection duit .. beli stroller for their boss yg baru bersalin ... sempatlah kita renew & redeem voucher .. itu pun amik no. giliran menunggu hampir 30 minit .. sabojelah ... lps renew tue .. redeem ... dapat ler voucher RM20 .. jadilahkan ..he..he..he.. lagipun voucher nieh takder expiry date .. boleh juga kalau nak redeem benda2 lain mcm McD,Starbuck,foods, etc .. tp kena order voucher tu .. malas ler nak order2 bagai .. kang berapa lama lak nak menunggu .. boleh juga guna RM20 tue buat tambah2 beli barang ;-)

3 comments:

~ana~ said...

kak,
rm 20 pun jd la....
berguna gak kan...
heh3x..

SyaNa said...

sape nak bg RM20
ok sgt2 tu kan
tu yg syg JJ ni
soping2 pastu dpt voucher

::@.L.I.N:: said...

belum berkesempatan nak buat jcard lagik...coz taakut sesat kalau masuk IPOH...