Thursday, October 7, 2010

Terima Kasih ;-)

biggrin Pejam celik .. Syawal dah semakin tiba ke penghujungnya ... sekejap jer masa berjalan .. tup..tup bulan Nov. nanti dah nak raya aidiladha pulak .. kisahnya .... dah lama duit raya dua hero nie berada dlm handbeg .. asyik dok mengusung sana sini ... ada masa lapang skit nie .. baru lah nak mula membuka & mengira jumlah duit raya Adam & Aidil .. Total semua = RM385 .. kita genapkan menjadi RM400 .. bahagi dua .. sorang dpt RM200 .. alhamdulillah .. rezeki dua beradik .. adil dan sama rata ... TQ pada family members + sanak saudara + kawan-kawan yg sudi beri duit raya pada hero dua org nie wink.. memandangkan adam sorg jer yg ada buku ASB .. masuk semua kat satu akaun jelah .. kita tak smpt nak bukak akaun ASB utk Aidil lagie mrgreen
wink Terima Kasih semua wink

7 comments:

~ana~ said...

best kan kira duit raya...wangi je bau duit baru..:)

SyaNa said...

wohooo aku xkire lg duit iman
ade dok elok dlm lemari dia

IDA said...

wah bestnye..byk dpt duit raya...

zai@umiaiman said...

alhmdulilh..rezeki anak2..

-SharleenZawawi- said...

wah rezeki.. so invest utk masa depan anak2...

-SharleenZawawi- said...

oppss luper.. semalam utk 2+1 bed dapat rm130 je...

ME said...

kecik2 kalau kita start mengumpul utk diaorg, bila dia besar sikit akan motivate dia utk simpan duit ..