Wednesday, November 10, 2010

Jom berkebun ;-)

biggrin sejuk hati ada assistant & hero2 menolong cabut rumput2 yg dah panjang depan laman rumah tue mrgreen.. yg adiknya pulak sibuk memindah-randah pasu2 kecik tue lol adam bagus jer tolong cabut rumput .. makin byk dicabut ..makin dia excited ... al-maklum dah besar nih rajin menolong .. aidil ni bukan boleh tgk abgnya keluar dari pintu .... mulalah dia meraung nak main kat luar sama .. memang pantang tengok pintu rumah terbukak .. sepantas kilat dia menyusup keluar ... mula2 tue elok jer dia main pasu bunga .. alih2 lepas tue dia aim pokok cili .. daun kunyit .. daun kesum .. daun bawang ... (yg tinggal beberapa kerat jer tu).... huk..huk..huk.. habislah tanamanku .. dicabut2nya pokok tue macam bunga rampai ...huwaaaaa .. aidillllllll!!!!!!!! confused
cool bersemangat waja berkebun cool

5 comments:

Fiza's said...

alalaaa, rajinnyer

eLYies said...

best ader umah cam gini.....bleh berkebun dan ader space untuk anak2 main..

eLYies said...

best ader umah cam gini.....bleh berkebun dan ader space untuk anak2 main..

lia said...

aidil wat muka x bersalah tu... comey amat....

mama_umar_maryam said...

kt umah mak aku pon diorg buat projek cabut daun2,hahah