Friday, December 3, 2010

Kasih Semai Bakti ;-)

biggrin Alhamdulillah ... Program Semai Bakti yg berlangsung hingga semalam telah pun tamat dan berjalan dgn lancarnya ... first time jadi emcee event besar selain UiTM .. program yg melibatkan ramai VIP2 cool ... satu cabaran dan pengalaman yg baru .. terima kasih kpd semua pihak JK Bakti dan Seketeriat ... al-maklum jd emceee tak sempat nak amik gambar byk2 .. few pictures below ada sebagai kenangan mrgreen... program yg meninggalkan seribu kenangan ... terima kasih pada guru2 PDK Negeri dan adik2 OKU semua .. meskipun mereka kurang upaya .. tapi bakat yg dipersembahkan oleh mereka sememangnya istimewa ... sepanjang program ni berlangsung .. mereka semua sgt2 sabar dan sungguh2 supportive ... salam sayang dan semoga kita dpt berjumpa lagi wink .. ramai2 meriahkan Stadium Titiwangsa pada 4hb Dis Sabtu ini .. kerana pelbagai aktiviti termasuk pertandingan akhir dan acara kemuncak program semai bakti ni diadakan di sana cool
Terima kasih Ahli2 Bakti atas goodies beg khas buat emcee majlis wink

2 comments:

mama_umar_maryam said...

best tgk goodie bag die ;)

Erin-mummy Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

diana jadik MC ek... cayalah Diana...
akak pun tgk gak persembahan dorang kat tv..mmg terhibur...sedih pun ada ...sbb muka cantik2...tp tetap berbakat kan...walaupun kurang upaya...