Monday, January 24, 2011

Cinta Dari Istana ;-)

biggrin salam isnin utk semua .. otw ke ofis td dgr HotFm kisah topik Blogger ... sempat dgr smp Redmummy komen sket jer aku dah smp ofis ... kalau korang nak penerangan lebih lanjut korang boleh baca kt blog redmummy tue ... sajer jer paper buat tajuk gempak RM1juta tue kan ...he..he..he...mrgreen wah femes ler blogger2 terkenal yg disebut2 di radio pagi ni kan lol pada blogger yg tak femes mcm aku nih .. duduk rumah jer minggu lepas .. menghabiskan novel yg dipinjam dari member ofis ... Cinta Dari Istana karya Adah Hamidah ... best ler jugak novel ni ... kisah pasal Puteri Makhota lari dari Istana ..sudahnya keje jadi pengasuh kat rumah org biasa ...alih-alih2 bercinta dengan rakyat biasa .. pada pencinta2 novel tue ... apa lagi .. cepat tambah koleksi korang cool.. nasib baik aku sempat habiskan baca novel ni masa cuti lepas .. hari ni dah nak pulangkan kt tuan punya novel ... TQ kak Norli wink

4 comments:

~ana~ said...

akak, kita pun dgr kat hotfm td...dgr lebih teliti kot2 nama blog kita terkeluar..hah3x...tp zura(shani) ada hntr komen kat fb or sms....dgr fafau bc komen dia dan sebut nama dia...:)

mama_umar_maryam said...

wahh xdgr plak topik blogger tuh,hee

Fiza's said...

tetiba jer rasa x femes (sambil tutup muka) eheeee

syariza09 said...

dah lama x baca novel....


nanti amik tag yer
http://sayang-syariza09.blogspot.com/2011/01/psstttnk-kenal-aku-tak.html