Friday, February 11, 2011

@ Academic Conference 2011 - Academic Forum Session Chair by Fahrin Ahmad

biggrin ha... tajuk yg sure peminat fahrin ni suka ... aku attend Academic Conference hari ke-2 hari ni ... sekali tu sesi kedua pagi ni ada sesi forum .. dlm buku program tak tulis pun sapa yg chair person utk forum nih .. alih2 emcee announce Fahrin ahmad naik pentas amik tempat .. Fahrin ni merupakan graduan & Alumni UiTM .. grad tahun 2004 cool ... aku tgk cara dia handle forum ni pun bkn setakat cakap2 kosong jer .. selalu tgk dia kt TV Forum Hal Ehwal Islam jer .. bila forum akademik nih lain sket ... ye la korang tgk topic forum nih ... ahli2 panel pun bukan calan-calang ... VC UiTM, Group Editor Berita Harian - Datuk Mior, Deputy Chief Editor Utusan Malaysia - Dato' Zaini ... cara dia handle forum nih pun tak ler serius .. ada lawak2 hiburan .. selingan sket.. .. aku memang kagum sgt2 .... sure ramai nak tgk gmbr fahrin nih kan mrgreen .. aku amik dari screen jer .. yelah peserta ramai almost 4000 peserta ... tak dan nak posing amik gmbr dgn fahrin mrgreen

Tajuk Forum : Perlunya Rejuvenasi Budaya Akademik Universiti

7 comments:

lia said...

aku tgk jer tajuk ada nama fahrin, x nyempat aku terus kelik wakakaaa...

gler macho mamat ni... he3...

Kancilbiru said...

uwaaaaa mencik ar...tak sangka dia datang, kalau tau p terjah..ekekeke

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

lia > wahhh peminat fahri nih yer

KB > ler naper tak dtg .. rugiii ;-)

SyaNa said...

terus mata sume org segar ek??
hahaa

mama_umar_maryam said...

hehhehehe 4000 org dtg tu nk tgk fahrin ke ape ke..hahaha

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

syana > he..he... panel2 forum nih pun best jugak ... kagum sebab artis@celebrity berbicara di akademik forum ;-)

Anonymous said...

Amazing! Its really amazing piece of writing, I have got much clear idea on the topic of from this article.


Feel free to surf to my website :: sell house fast