Thursday, March 3, 2011

~ Pagi yg Mendung ~

cool Cuaca pagi nie serba mendung .. cuaca pun sejuk2 dengan gerimis diawal pagi .. kt dlm ofis aku ni pun sejuk mencengkam .. (aiseh lupa nak bawak stokin ke ofis ) ... pagi td bawak french toast ke ofis sebagai bekal .. gara2 jenguk ke blog Afne .. nmpk menyelerakan french toast dia lol .. rasa malas la pulak nak ke kafe pagi nie sebab tak der idea nak makan apa ... masa turun ke pantry tadi ada lebihan sarapan utk peserta kursus pagi nie .. aku pun tumpang dua kaki mkn jugak ... rezekiii .. aminnn mrgreen .... sambung sesi luahan hatie .... aduyaiii .. my flu, sakit tekak dan batuk tak baik2 lagie .. siap standby kotak tisu atas meja lagie .. hu..hu..hu... tensinya mad .. dlm tensi2 I have to be strong ... kuatkan diri walau pelbagai dugaan melanda (kuatkah aku???) cry... satu faktor tambahan ... aku rasa keadaan cuaca yg tak menentu ni pun penyumbang kepada musim org sakit sejak akhir2 nih rolleyes mcm mana cuaca kt tmpt korang pagi nie .. mendung jugak kah???? .. dari kisah ke french toast membawak ke luahan hati pulak ... sabarjelah yer ... oklah sekian dulu luahan hati aku di pagi yg serba mendung ini .. full stop cool

5 comments:

Zaila Mohamad said...

Di, it's ok untuk meluahkan perasaan..kita manusia xboleh lari dr dilanda musibah so bila luahkan perasaan tu boleh buatkan kita rasa ok sedikit..

banyakkan bersabar..insya allah ada hikmah disebalik yang terjadi

cuaca di shah alam ni pon mendung juga tapi zaila suka, sejuk sket pagi2 ni (tambah2 duduk rehat kat rumah, lagilah suka)

eina said...

siannya...penyakit package ni klu dah kena mmg xleh buat pape....amik antibiotik yeee...

eLYies said...

skang ni musim diana..sbb cuaca tak menentu..huhuh

~ana~ said...

tu la kan kak..cuaca x menentu, kena minum air masak bnyak2...(saya ni pandai pesan je, saya x minum pun air masak bnyk2..:)...)

Afne said...

ishh afne gak yg disalahkan hehe..

diana, jgn suka simpan perasaan. kena luahkan. chill k?!