Tuesday, September 6, 2011

Hasil Vote Entry Carpet ;-)

arrow sambungan enty ini .. hasil vote kawan2 ... mlm tue kami pegi hantar karpet yg dibawak balik tue .. pada awalnya berhasrat nak amik kaler merah tue .. konon2 nak bagi match sofa neutral... alih2 owner kedai tunjuk satu design karpet baru sampai .. kaler Silver - Hitam ... design dia pun abstrak moden ... cuma sizenya besar dlm 7' .. terus tak pikir lain .. amik yg besar sikit kata hubby .. 5-6 tahun lagie kang baru tukar beli lain .. aku pun bukan jenis yg tiap2 tahun nak menukar sofa , carpet, langsir baru bagai ... oklah tu yer ... heh..heh.... cool... balik rumah terus pasang carpet tue mrgreen .. thanks pada kawan2 yg sudi vote .. lol

8 comments:

~ana~ said...

cantik!!!!

AdanyaKauUntukku said...

kat rumah ada kaler merah
tapi dari experience cam tak bagos skit..sbb bulu dia asyik tertanggal je..
sangat frust ok..sob sob

iswatie "colours of life" said...

cantik but akak kalu beli nih rasa yer ada bb hana dok cabut bulu n mkn bulu tuh..

nifalnin... said...

santek...

ai suke yew...

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

ana > TQ

Ila > ada jenis2 dia ila .. ada yg senang tercabut bulu dia .. yg jenis nih blkg dia jahit tgn so lama skit tahan ..

kak watie > baby suka golek2 atas carpet tue ;-)

niza > TQ ;-)

Afne said...

simple tp cantik!

finizaini said...

wah..kaler kuda belang ko..kelas gitu...apa2 pn cantik le..aku berkenan ler..

Ummi Talhah said...

cantiknya...memg fa tengah cari carpet mcm nui lerr, kalu kaler merah itam pun cun gak, brp rm?