Tuesday, October 25, 2011

My MAGNUM ;-)

mrgreen aku tgk sejak dua tiga menjak nieh semua blogger sudah terjebak dgn Aiskrim Magnum nie .. otw balik ofis semalam cuaca hujan-mendung .. sejuk2 gitu .. mmg sesuai sgt mkn aiskrim di kala itu lol... makanya sebelum ambik anak2 kt nursery .. aku beli 3 jenis Magnum nie .. mcm kebetulan jugak .. pada hari yg sama sebelum tue hubby pun mkn aiskrim yg sama dgn budak2 ofis dia mrgreen... aku beli 3 jenis terus :- Classic, Almond & Choc Truffle ... giler kuasa kan semua jenis flavour aku nak cool .. melompat2 excited adam & aidil bila nmpk dlm kete ada aiskrim .. ambik sorg satu .. senyap ... terus makan dgn penuh khusyuk ler lol .. based on apa yg aku rasa .. perisa classic tetap menjadi pujaan hati ku mrgreen.. sedang elok jer mkn gabungan vanilla & coklat bhg luar yg crunchy tue ... yg had almond tu penuh rasa almond kat bhg luar dia .. agak susah nak makan sambil ada feel .. yg choc truffle tue rasa choc dia pekat .. even choc bhg dalam tue pun kaler gelap ... rasa dia mcm lebih kurang dark choc ..he..he..he... itu based on pendapat aku jer ... aku rasa lepas baca entry aku nieh sure ada blogger lain yg turut sama gak terjebak .. gigih carik aiskrim magnum gak lepas nieh biggrin = Pengaruh Blogger kuat benor kan lol

9 comments:

shima said...

ari tu dh rasa ori & almond..mmg sedap

mama tisya said...

hah skali 3 trus bli ye...mmg rmi blogger dok update psl eskrem magnum ni..lama tk mkn..yum2

~ana~ said...

hr tu tgk dlm peti ais ada 2 ketul tp x rs nak mkn..bg kat anak2 mkn...tgk entry ni, rs waa....apasal aku x mkn yg kat dlm fridge tuh?hu3x...

z.u.h.a.s.l.i.n.d.a. said...

kak diana .. terliur la pulak!! adoiii ... (-__-")

Ami said...

mmg terpengaruh dah nie huhu

IEMA said...

best kan..
sekali mkn ..pasti nak lg..
iema pun dh mkn..yg magnum almond..
nyum.nyum..

Kancilbiru said...

alamak...tgk entry ni terliur lagi...hehe..kena terjah la petang ni..

crvmin said...

haaaa mmg kena terjah gak lps opis niii.....da terbayang dahhh wp ujan kt luaq...tpp da terliur.....

Deq's Qienz said...

sedapnyerr..myumm.nyummm..
btw nice met u :)