Monday, October 24, 2011

Water tips ;-)

arrow nak share dgn korang this is my botol air kt ofis .. kalau tak silap aku bekas air nie ada dua size .. yg kaler hijau tue saiz paling besar ... my mom yang belikan aku botol air Herbalife saiz sederhana (1000ml) nieh mrgreen.. pada sesiapa yg tak tau ... ofis aku nie kat level 3 .. pantry terletak di level 1 .. so aku akan ambik stok air masak siap2 dlm bekas nie .. org selalu tanya berapa lama aku ambik masa nak habiskan air tue .. seriously hanya satu hari setengah jer ... esok hari tue aku dah kena refill bekas air nie balik mrgreen kalau ikutkan kena habiskan 1000ml tu dlm satu hari .. tp kalau dah busy dgn keje meeting sana sini .. mmg tak sempat nak habiskan satu botol tue lol... aku mengaku aku adalah org yg sgt2 liat bila bab2 air masak nie .. lama-kelamaan aku jadikan minum air masak nie satu paksaan yg wajib pada diri sendiri .. especially pada sesiapa yg pakai Premium Beautiful & mcm aku yg workout ke gym nie .. korang memang kena minum byk air utk remove segala jenis toksin dlm badan cool di samping tue bila korang workout nantie untuk mengelakkan badan dehydrate pulak biggrin

arrow Anything about Premium Beautiful ????
Just contact me: idola008@gmail.com / sms (012-344 3362) ~

2 comments:

Kancilbiru said...

diana kecik giler skrang...hehehe

~ana~ said...

ana pun liat minum air masak sbb malas nak ulang alik ke toilet..