Friday, October 7, 2011

Waiting ;-)

mrgreen yeayyyy !!!... insyallah esok MIL, SIL & BIL akan turun to Puncak Alam ... tujuannya BIL (Iwan) a.ka hubby youngest bro ... akan akan konvo UniKL this sunday at PICC ... congrats Iwan for your convocation this sunday wink... Adam la yg paling excited sekali ... coz dia paling heppi dpt jumpa twin Yana & Nisa ... korang tgk jer lah aksi berposing dorg bertiga kat atas tue .. bukan main lagi siap peluk2 gitu lol .. bila dah jumpa sakan seronok bermain sama + gaduh2 manja ..he..he..he.. biasalah nama pun budak-budak kan .. aku doakan safe journey to them .. moga selamat sampai to Puncak Alam esok petang .. (misi aku mlm nie nak kemas bilik tetamu & kemas rumah sabtu nieh mrgreen ) .. segan laks ada tetamu bertandang tapi rumah macam kapal pecah redface

4 comments:

z.u.h.a.s.l.i.n.d.a. said...

eh, ahad ni pun zue pegi PICC sebab adek ipar zue konvo.. (^_^)p

Cho Zila said...

memang seronok berkumpul ngan sepupuni.. teringat gak dulu akak kecik2 kalau cuti sekolah memang saat dinanti sebab berkumpul ngan sepupu....

zailamohamad said...

zaila pon kalau ada sedara mara nak datang, macam lipas kudung kemas rumah..hahahaa

mama_umar_maryam said...

meriahlah puncak alam ni nnt,hehehe