Thursday, January 12, 2012

~ BoBoi MLM ~

peace masa demam Maharaja Lawak Mega yg lepas .. terjebak juga hubby membeli merchandise Boboi nieh ... T-shirt for 3 of us + topi Boboi ... walaupun Boboi cuma dpt tmpt ke-2 .. aku rasa dorg dah dpt untung byk dah bila dorg jual dan keluarkan merchandise cam gini utk dibeli peminat & supporters .. good strategy kan .. sampaikan ada pihak lain yg sanggup buat & jual merchandise Boboi yg versi pirate tue ..heh..heh.. sengihnampakgigi .. aku dgr citer tak lama lagi Afdlin akan buat filem versi BoBoi hasil dari MLM yg lepas .. aku paling suka part yg Datin Maimon jadi GhostBusters & Harun Salim Bachik jadi Puteri Gunung Ledang tue gelakguling

4 comments:

fini zaini said...

klu ade tshirt boboiboy aku nk..hahha..si bujang kecik tu gemor benor citer katun boboiboy tuh...huhuh

Cik Sibuk said...

salam,

ai pon minat boboi..frust dorang tak jadi juara..

~ain said...

beli kat mana? hubby ain sibuk suh tanya.. hhehehh

Nurul Diana@Mama Adam + Aidil said...

Fini > haku rasa semua budak2 di landa demam boboBoi tue ..

Cik Sibuk > tue le r.. tp dorg dpt side income dgn brg2 gini kan ;-)

ain > hubby beli masa final MLM .. tp kalau tak silap kt uptown pun ada jual cuma ..makesure beli yg ori .. bkn pirate .. yg ori siap ada signature, free kalender sumer ;-)