Thursday, March 15, 2012

~Busy ~

babai sowi sgt kawan2 .. aku mmg busy bangat minggu nieh .. nak siapkan report ..keje ofis ... pastu semalam sempat larik ke KPT, Putrajaya kejap jadi emcee event dgn Menteri KPT & Naib Canselor .. habis event larik balik semula ke ofis utk settlekan keje2 .. minggu depan 4 hari (21-24) aku akan berada di P.Pinang berbengkel ... yeayyy kali nie dpt stay at Bayview Beach Resort menari.. kat sana nanti aku mmegang dua tugas sekali harung .. jadi emcee pengacara majlis bengkel & juga peserta bengkel .. bukan hakak nie gila kuasa yer encem ... tapi dah di amanahkan oleh pihak penganjur .. i try my best ..makanya hubby kena jaga 2 heroes kecik tue nanti rindu ... dahlah minggu nie hubby x berapa sihat sgt ... . hu..hu..hu .. hopefully dlm minggu depan tue hubby dah kembali sihat seperti biasa sedih

5 comments:

lia said...

kalau dpt bawak anak berdua tu skali, mesti g best kan D...

nifalnin... said...

best wooooooooo..
aku ske dok bayview..
tmpat conference 2010 kan...
hahahhahaha

Atie.Rashid said...

selamat mem'bz'kan diri... hehehehe...

meh lwt umah baru atie
http://atierashid.blogspot.com

fini zaini said...

kelas ko nyah..jd emceee...hihihi
pnh jd emcee msa zman skolah je. time form 4 tu pn
sakit dada cam nk jatuh jantung..nerves yg amat dehhh

mama_umar_maryam said...

ni confem sore jenis yg komersial gituu ;)..mmg bln 3 nih mcm xcukup kusi meja bznyerkan..