Wednesday, May 30, 2012

Biggest Loser

arrow entry tertangguh .. Rabu lepas ... ofis aku lancarkan Program "Biggest Loser" sempena Bulan Inovasi UiTM 2012 ... program nie terbuka utk staf UiTM sahaja utk bagi kesedaran dan motivasi diri ke arah hidup yg lebih sihat .. aku jadi emcee masa pelancaran program nie .. habis jer majlis pelancaran .. aku siap sign-up utk masuk program nieh sengihnampakgigi .. 8hb Jun nie baru tau results sama ada aku terpilih sbg salah sorang peserta program "Biggest Loser" ni ke tak? ... kalau berjaya terpilih kena ikut jadual latihan yg telah ditetapkan .. kena bagi 100% komitmen .. Para pemenang akan diumumkan pada bulan November 2012 sempena Majlis Kemuncak Bulan Inovasi UiTM 2012 nanti peace .. kalau tak terpilih pun aku ok .. bagi pada peserta2 yg lebih layak utk join program nie ... tempat pun agak terhad .. pemilihan hanya limit utk 40 peserta sahaja .. good news = my personal trainer Abu sudi utk extend training lagi sebulan .. mood = heppi senyumkenyit ..tapi dlm hati nebes sebab dia dah plan new workout + target misi khas utk bulan Jun nie .. aiyokkkkkk ...larikkkkkkkkkkk hah

2 comments:

finizaini said...

fuyooo..best tuh..ade masuk mna2 chanel tv tak?ehehhehe

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

hu..hu.. takder masuk tv ... program dalam jer ;-)