Tuesday, July 3, 2012

Misteri Bekas Susu

rindu oh yer nak citer kisah mister yg jadik 2 minggu lepas kalau x silap .. siang tue mcm biasa kemas umah .. masak semua .. tingkap dapur & pintu mmg terbukak .. cuma grill tu kunci la kan .. tgh hari nak tidokan aidil mmg bg dia susu mcm biasa .. so mmg rutin malam sebelum tido baru dia nak susu lagi .. mlm tue melilau atas bawah carik bekas tupperware susu aidil .. satu rumah tak jumpa tension .. mula2 igt kot budak2 nie main ker .. tp mcm pelik la .. tak nmpk pun dorg main bekas susu tue .. esok hari nya masa tgh kemas kt dapur .. Adam jerit dari bilik atas .. "mama ..mama .. adam nampk bekas susu adik " .. aku berlari2 kat bilik atas ..hah alih2 jenguk kt tingkap bilik elok jer bekas tu ada atas bumbung parking rumah ... jauh tue .. fikir ... nak capai guna galah pun tak boleh .. lepas 2 hari bekas tu jatuh sendiri kt parking kete ..kena angin kot .. tp tutupnya dah takder la .. aku syak monyet punya keje kot .. sebab sebelum tue jiran blkg rumh ada pesan .. kt area sini kadang2 ada monyet .. hu..hu.. itu ler kisah misteri bekas susu aidil rindu .. x der rezeki ... kena la beli susu lain & letak kt bekas lain ..lps nie kena hati-hati tang pintu & tingkap dapur tue takbole

4 comments:

Nana said...

hehe aku mula2 tgk dalam fb aritu
terdetik juga
ntah2 keje monyet

sHIdA said...

nasib baek bekas susu....pernah trjadi pada jiran kat umah mak kiter...underwear jemuran jiran tuh sang monyet bawa ke hulu hilir...maluzzzz.....

Erin-Ibu Marsya Qistina + Marissa Qaisara said...

suspen akak dik...ingatkan caner bekas susu tu leh naik sampai atas bumbung....
rupanya cik nyet heheh :D
kena tutup tingkap selalu la camni kan...takut masuk rumah pulak...

~ana~ said...

owh..monyet punya angkara la nih...huhuhu...