Monday, July 30, 2012

No HomeMade Cookies ;-(

rindu This year .. no home made cookies .. kalau tahun lepas .. ada helper maid membantu .. so mmg ada la few biskut yg berjaya dihasilkan ... tahun nie aku beli jer semua ... ada satu Biskut Sarang Semut aku order from member online Nana senyumkenyit... Jumaat lepas masa break rehat tue aku ke Kompleks PKNS Shah Alam .. tgk mcm2 biskut raya pelbagai rupe berderet .. ada satu akak nie promo ... 3 balang RM90 .. kuantiti dalam tue aku tak pasti pulak ada berapa ... dah terbiasa tiap-tiap tahun at-least ada la jugak biskut raya hasil air tangan sendiri ... aku jadi mcm was-was nak membeli .. bukan apa .. belum masuk 10-ramadhan dah ada sana-sini jualan biskut raya .. sure dorg2 nie buat awal bangat biskut tue fikir.. kang nanti time raya rasa biskut tue dah kureng fresh dah .. adeh dalam dilema betul la penat... apa-apa pun tahniah pada mereka2 yg berjaya buat home made cookies utk raya tahun nie tepuktangan

3 comments:

~ana~ said...

rasa mcm ada yg x kena kan bila nak raya tp x buat cookies sendiri...:)

lia said...

ingt cuti nuzul Quran ni nak p sg. besar cari kuih... sbb c2 InsyaAllah sedap, da try thn lepas

watyz said...

xde bunyik lagi bab kuih raya ni. hehehe