Monday, July 7, 2008

~ Our LOVE Anniversary ~

wink Today 7.7.2008 is our LOVE Anniversary ... Kami mula2 memetrai hubungan kami as couple pada 7 Julai 2001 .. Kini genaplah 7 tahun usia perkenalan dan kasih sayang kami semenjak kami mula-mula dipertemukan ... Bermula dgn pertemuan yg tidak dijangka, tidak dirancang .. pada ketika dan saat itu saya berada di dalam kedaan tertekan, benci, marah, rasa dikhianati selepas dikecewakan oleh seorang insan yg bernama LELAKI mad... makanya saya melepaskan segala rasa & perasaan marah itu pada my dear hubby..

arrow Hinggalah pada saat2 ketika my dear menyatakan ayat-ayat " seandainya kehadiran saya hanya sebagai peneman di saat2 awak memerlukan seseorang utk mengubati kelukaan awak ... saya rasa cukuplah sampai disini sahaja kehadiran saya dalam hidup awak ... tetapi seandainya awak memerlukan kehadiran saya sebagai seseorang yg lebih istimewa dalam hidup awak .. saya sudi menunggu jawapan dari awak ... haaa ambek rolleyes mmg time tue baru rasa kagett beb redface..

neutral Betulah kata orang ... kita akan lebih menghargai sesuatu apabila kita benar2 rasa erti kehilangan ...... sebabnya bukan mudah untuk saya menerima kehadiran seseorang dlm hidup saya apabila saya baru sahaja dikecewakan ... pada masa itu saya tak peduli kata2 rakan sekeliling .. banyaklah suara2 sumbang yg x setuju dgn hubungan saya dan hubby time tue ... pada mereka hubungan saya dgn hubby masa tue berlaku dlm masa yg agak singkat dan cepat memandangkan saya baru shj dikecewakan ...

neutral Saya akui pada mulanya tujuan saya rapat dgn my dear hanya sebagai pelepas & peneman saya yg baru shj dikecewakan ... tapi Allah itu maha adilkan ... sesuatu yg berlaku itu ada hikmahnya ... dan kini saya sangat2 bahagia bersama my dear hubby .. dia lebih meyayangi saya .. dan dia tidak pernah sesekali mengkhianati saya ... dia adalah jodoh terbaik saya yg telah ditentukan .. I LOVE you sayang wink

ps : korang layan jelah cerita jiwang saya hari ini yer mrgreen

7 comments:

Anonymous said...

Happy anniversary Diana.Mesti rase kejap jer dah 7 tahun kan?;)

KV said...

happy 7th anniversary to diana n hubby.

Su Hana said...

hepi love anniversary diana!!! sama thn n bulan la kite punya love anniversary..sy n ayah maryam 27/7 ni..7 thn gak.. :)

Ayu said...

happy anniversarry diana...wahhh dah 7 thn yer bersama...kejap je kan..

Atie.Rashid said...

heppy anniversary kak...hope tak terlambat atie wish ni......moga akak ngan hubby akan kekal hingga akhir hayat n dikurniakan anak -anak yang baik dan cute cam adam....

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

ami > TQ ami .. rasa sekejap jer amsa berlalu ..

KV > TQ KV ;-)

Sue @mama maryam > wah bln 7 gaks samalah geng ... TQ sue ;-)

ayu > Thanks ayu .. rasa kejap je kan ;-)

atie > thanks atie .. walaupun tarikh nie anibersery as couple jer tetap rasa amat bermakna ...

mar!ahaf!z said...

jiwang2 tade hal d.. hehe..
7 tahun dah.. lama tu....
moga bahagia sehingga akhir hayat..