Monday, December 8, 2008

~ Salam Aidiladha ~

biggrin Ikhlas dari kami sekeluarga .. kami ingin mengucapkan salam Aidiladha buat semua ... semoga kita akan terus diberkati Allah .. dirahmati .. Dunia & Akhirat .. Insyallah ... pada mereka yg pulang ke kg. semoga selamat bercuti .. selamat kembali .. drive carefully & have a safe journey wink

~ Salam Aidiladha ~

arrow Coretan Aidiladha kami :-

mrgreen Kali nie giliran beraya di rumah my mom pula .. kami berdua mmg ada agreement sambut raya secara bergilir-gilir .. raya nie me & hubby cuti sehari jer .. kami tak amik cuti panjang pun .. esok kami berdua keje macam biasa .. sepanjang hari tue kat kg. my mom hujan memanjang .. lepas jer solat Aidiladha pagie tue kami stay kat rumah jer .. x kemana2 pun .. aktiviti kami dipenuhi dgn aktiviti makan-makan dan lepak-lepak mrgreen ....

~ byk gmbr adam jer yg disnap mrgreen ~

arrow menu hari raya kami :-nasi himpit, lemang, ayam masak merah, kuah kacang, masak lodeh , sup tulang, & nasi daging (which turns to nasi briyani ..hu..hu.. salah guna rempah daa rolleyes

biggrin sedara mara yg dtg melawat cuma Ibu Chik sorang ... lepas dinner malam tue kami kemas2 bersiap gerak balikrumah .. dgn Ibu Chik follow balik sekalie .. sekali tue masa on the way balik kete Ibu Chik pancit plk .. hubby, my mom, ayah, jiran sebelah rumah & Ayah Chik ler jadi hero tolong tukar tayar segala ... kami sampai rumah almost pkl 1 pagie sudahnyer .. mata & badan pun dah kepenatan ... smile

2 comments:

fieza a.k.a ibu azwar qaiszar said...

Diana..
Selamat Hari Raya Aidiadha..
raya kt kg erk kali ni..
hurmmm...
ujan je kan..x leh nk kemana2 pon..
pestu bile ujan perut pon asik lapooo semanjang...

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

Fieza > Salam Aidiladha .. itu la .. kami duduk kt rumah jer manjang .. aktiviti lepak & makan jer ;-)