Friday, March 13, 2009

My New Batik ;-)

biggrin .. sori semua semalam kita cutie .. so x sempat nk update apa2 .. pagie nie sampai ofis .. tgk2 dpt satu parcel ... yehuuuu .. i got my new batik lol .. kita beli online jer yer .. harganya pun berpatutan .. masa browse2 onlines jumpa blog bizz nieh .. so try beli satu dulu .. mmg best la kain dia sejuk dan lembut ..tak panas dan berkilat .. al-maklum hari Khamis kakitangan awam diwajibkan & digalakkan berbaju batik ... kita nie baju batik x banyak .. nak beli yg ori adehh mahal giler .. beli batik yg biasa2 jer jadilah he..he.. mrgreen

My New Batik @ RM65 smile

7 comments:

hacienda said...

ok la tu..leh tmbh collection yg ade.. kdg2 terlupe nk pki batik ari kamis

Lidya said...

suka gaks tanah putih.. nmpak freash!

umiaiman said...

ok ler harganya.. corak pun cantik..

Dikaulah...Cahaya Kehidupan said...

kakitangan awam kena pkai yer kalo mcm tu beli skit lama dah leh jd 1 almari..
masa akak pegi T'ganu byk dik baju batik..mmg cantek harge pon cantek..

Diana@Mama Adam Mukhriz said...

Hasnidar > he..he..batik ada .. tp sikit sgt ;-)

Lidya > he..he.. Thanks lidya

umi > itu lah x smp ratus2 harga ;-)

kak mala > itu la kak .. digalakkan .. itu pun ulang2 baju sama jer .. he..he.. segan ;-)

:: AYU AYUMiE :: said...

CANTEK NYAHHHH... i suker kalu kain ada color putih... wah! ni nk buat 'tunic' ke? pastu pakai ngan jeans kalu kuar jalan.... pakai laks ngan kasut crocs... ehehhheeh!

eza said...

nak wat pesen per kain tu nanti???
dah siap kasik kita org tengok yer....sure cantik nanti jadinya....