Wednesday, April 1, 2009

Mee Kari ;-)


biggrin semalam masa browse blog kak nina .. nmpk menu mee kari dia .. aduuhh rasa teringin giler plk .. smlm kita sampai rumah awal .. nasib baik ofismates marlia tumpangkan balik coz hubby outstation ke Kuala Selangor .. dlm pkl 5.30 ptg cam tue kita dah sampai rumah .. terus singgah kedai bawah umh utk beli bahan2 nak masak mee kari tue .. beli brg pun tak sampai RM10 .. guna bahan-bahan yg dah ada kt rumah jer .. nasib baik dlm peti ais dah ada udang dgn ayam .. jadinya tinggal beli mee kuning, taugeh, tauhu, fishball, fishcake .. itu jer ... he..he.. lol berkobar2 betulmasak semalam .. dan berkobar2 jugak time makan tue .. rasanyer kalau beli kat pasar malam tak puas makan ... buat sendiri leh ulang-ulang ... he..he.. resepi sempoi mee kari nie kita dah letak kt blog masak2 sila2lah jenguk yer mrgreen
mee kari sempoi pulak yer mrgreen

NOTE : cool TAHNIAH pada kak eza ... kerana terpilih sbg pemenang TOP VIP of THE MONTH .. bagi BULAN MAC ini ... sila sms sy alamat utk saya curier hadiah comel dari saya yer .. pada TOP2 VIP pengkomen tegar yg lain ... tahniah & terima kasih juga pada anda yg sudi meninggalkan komen2 anda di blog saya ini .. TQ sgt2 ..LOve u ALLS wink

8 comments:

Cutie Pie Lulabi said...

huishh rajin betul la akak ni..cam2 recipe aka buat..kelmarin soto semalam mi kari..ptt dicontohi ni..hehehehe...chayok chayok!

SyaNa said...

huhu..nnt kena msk gak mee kari..byk kali da hubby ku hint2 nk mkn..
nnt aku amek resepi ko ye :)

M@L@ said...

mmg kalo masak sendiri leh mkn ulang2 brp byk kali pon... kalo beli kat kedai sekali mkn dah habis...

umiaiman said...

RAJINNYER DIANA.. btui tu klau masak sendiri ni buleh ulang2 sampai kenyang giler2 kan.. klau beli alahai sejemput jer

alizmiealya said...

aduhle kak..
lapo ni..
maklumle nk masuk time lunch kan..hihi..

eza said...

sedap nampak mee kari tu....

bOnda said...

nak makan mee kari!!!

M@L@ said...

eza...ko dpt hadiah comei ler...nak tgkkkkk....