Wednesday, January 19, 2011

Sambungan Misi Aidil ;-)

biggrin Lanjutan kisah misi aidil minggu lepas ..ha..ha..ha ... kejam kan aku ni cool.. even my hubby mention that statement too ... hasilnya ... memang sukses ler misi nih ... memang langsung tak bagi pacifier kat aidil mrgreen.. aku dah simpan sorok semua pacifier ... tp yg aku musykil tue ... ada hobi baru aidil nih .. time nak tido .. korang jgn gelak yer rolleyes.. habit baru dia adalah tido sambil pegang handphone ...eek aduhhh .. aku rasa nak gelak pun ada .. aku siap tgkp gmbr sebagai bukti yer .. bukan kami saja2 letak hp tu kat tgn dia cool.. sabojelah ... kalah bussiness man ... takpelah .... dari pacifier tu aku redha aidil pegang handphone dlm tido lol

5 comments:

eLYies said...

hahahahha...baguih2...co kasi je la hp biar dia pegang..dari dok nyonyot!

saveme_zero said...

hahahaha....harus ko belikan hp la mcm tu.

shima said...

hehe..sng dia nk call mama dia kut nnt kalau sesat dlm mimpi

Ein Auzai'y said...

memang selalu ibu bapa membuli anak ketika tidur...macam-macam aksi boleh buat....

mama_umar_maryam said...

apelg aidil, mntk BB or iphone 1 la,hik3..tdo bergaye ok..