Tuesday, February 1, 2011

Simple B'fast ;-)

biggrin I just had this two item for my breakfast today ... simple jer .. plan asal nak buat homemade b'fast .. tp tak sempat .. pagi ni kelam-kabut aku bersiap ... terlewat bgn skit ... i know2 .. 3in1 is not good for our body cool .. atas nasihat kawan2 blog .. aku dah kurangkan pengambilan drinks 3in1 nih .. sejak dari entry ini ... lama dah aku tak beli stok refill my 3in1 drinks ... he..he..he.. mrgreen lagipun tgk kawan2 blog mcm syana dan nilsa yg gigih mengdietkan diri dioarang ..aku pun ikut sama nak join gak .. bermula dgn mengurangkan ambik makanan berat2 time b'fast ... kalau tak sebelum ni ambik kau .. time b'fast pagi jer aku belasah nasi lemak, mihun. kuey teow eek... hu..hu..hu... menu yg sgt2 tak sihat kan confused ... jom kawan2 lain .. kita mula plan berdiet sama-sama jom wink

No comments: