Wednesday, March 9, 2011

@Parcel E, Putrajaya

redface muka x make-up redface
cool salam tgh harie .. hari nie turn aku duty malam .. awal2 pagi td htr adam ke taska .. settlekan yuran school dia ... pastu kami gerak kuar dr pck alam .. singgah Rest. Hakim B'fast ... lps b'fast terus shoot ke Putrajaya ... so baru tadi tgh hari aku masuk keje .. hari nie turn aku duty until pkl 10 mlm .. pagi td BIL from Arau sampai .. hubby amik dia kt stesen bas Klang Sentral ... pagi nie misi kami menghtr BIL ke Putrajaya, Parcel E ... ada urusan dia nak settlekan .. lps dah settle urusan dia kami gerak balik ke shah alam .. hubby htr me msk ofis ... BIL pulak sambung kursus di COBRA Malaysia@ PJ smp hari Jumaat mrgreen to BIL selamat berkursus wink korang layanjelah gmbr aku dgn muka tak bermake-up tu @Parcel E tue yer .. aku mau sambung menyemak email2 ofis yg dari pagi td menjengah lol

2 comments:

syariza09 said...

dh dekat ngan sy la tu

Zaila Mohamad said...

sukalah tengok muka Di, bersih ajee..pakai produk apa ya??