Monday, April 23, 2012

Turban Style lagie ;-)

love Turban Style lagie ... kali nie cuba gaya without pintal2 mcm tuala mandi tue .. aku tgk tutorial kt YouTube utk turban style gini encem... kali nie aku guna shawl biasa RM10 dan anak tudung inner ninja .. berjaya pulak bila guna shawl biasa tue tepuktangan.. gmbr semalam masa wed my cousin di Dewan Bankuat MBSA Shah Alam .. tahniah pasangan pengantin peluk.. kisahnya aku boleh tertinggal baju kurung utk majlis wed nie .. dah tgh jalan baru perasan .. panik kejap gigil .. hubby sudahnya singgah kejap Giant Sek 13, Shah Alam .. sempat beli baju kurung biasa .. RM38 jer sepasang .. Size M peace .. so skrg aku dah boleh muat baju kurung yang ready made .. raya tahun nie tak payah pening nak tempah baju kt tailor dah ... senyumkenyit .. oh yer thanks pada semua yg sudi komen2 gmbr turban style aku di FB .. kat ofis nie pun ada pengkomen2 yg pro & cons .. ada yg suka style gini .. ada yg tak ihikhik.. aku accept semua komen2 korang dgn hati yg terbuka love

3 comments:

~ana~ said...

Yg ni lh lawo dr yg sblm ni....

Nurul Diana@Mama=Adam + Aidil + Ayra said...

ana .. kalau nak style gini kena guna shawl .. kalau tudung bawal pun boleh gaya gini .. heh..heh... ;-)

Ayu Rashid said...

cantik. alah nyah... kalu nak puaskan hati semua org, susah la. janji kita confident ngan gaya kita. mula2 memang rasa segan sikit, lagi2 bawak gi keje kan... nnti sehari dua pakai, mesti rasa biasa punya.

p/s: i pun tgk gak yg youtube Nada tu...cantik kan dia tu...